FANDOM

 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 
Teenage Mutant Ninja Turtles #3
The Great Chase

StreszczenieEdytuj

Po powrocie do domu po rozwiązaniu problemu z Baxterem Stockmanem, żółwie zastają kryjówkę w ruinie. Nie mogą też nigdzie znaleźć mistrza Splintera. Aby odnaleźć porwanego szczura, mutanci proszą o pomoc swojego nowego sprzymierzeńca, April O'Neil. Kobieta pozwala mutantom zamieszkać w jej mieszkaniu, z powodu stanu ich byłego domu.

Tymczasem wykończony szczur zostaje zabrany do laboratorium, gdzie zajmują się nim bardzo dziwne, nieziemskie stworzenia.

PostacieEdytuj

FabułaEdytuj

Tmnt-ico-comic
Poniżej znajdują się SPOILERY! Kliknij, aby rozwinąć.
Czytasz na własne ryzyko!
Po odprowadzeniu April i otrzymaniu jej numeru telefonu, żółwie powracają do swojej kryjówki. Zastają ją w kompletnej ruinie - wszystko jest zdemolowane, wśród gruzów leżą zniszczone Mousery, a po Splinterze nie ma ani śladu, prócz odrobiny krwi na domniemanym polu walki. Raphael wścieka się i wybiega z kryjówki z zamiarem natychmiastowego odnalezienia mistrza, braciom nie udaje się go powstrzymać. Mają tylko nadzieję, iż nie narobi sobie kłopotów.

Pewien czas później trzej bracia próbują odszukać Rapha, który do tej pory nie wrócił. Narwaniec jednak znajduje się sam i dołącza do nich, wyjaśniając, iż z powodu pewnych problemów nie dał rady wrócić wcześniej, a na domiar złego nie znalazł żadnej wskazówki co do miejsca pobytu ich mistrza. Chłopak zostaje złajany przez Leonarda. Młodzieńcy postanawiają później poszukać go razem, ale najpierw spytać April, czy nie miałaby może gdzie ich ukryć, w końcu ich dotychczasowa baza nie nadaje się do użytku.

O'Neil podjeżdża po nich vanem już niedługo później. Po drodze dowiaduje się o tym, co zastały w domu żółwie, i jest gotowa pomóc im jak tylko potrafi.

Policjant zauważa vana kobiety i uznaje, że wygląda tak samo jak ten, który dwadzieścia minut wcześniej brał udział w rabunku. Posyła więc za nim kilka radiowozów. O'Neil nie może się jednak zatrzymać, nie z żółwiami w aucie. Próbuje zatem uciec glinom, manewrując początkowo tylko po ulicy, ale później nawet i po parku. Wtem grupa zauważa na drodze identyczny do swojego samochód i postanawia wykorzystać go do zmylenia pościgu. Gdy zrównują się z identycznym pojazdem, April spycha go z pasa, przez co ten przewraca się na bok. Policja pozostaje wraz z nim, a żółwie z szatynką w końcu uciekają i docierają na miejsce.

Szatynka wpuszcza mutantów do swojego mieszkania i daje im się rozgościć. Pyta, czy ktoś chciałby coś do picia, jednak nim udaje jej się zebrać wszystkie zamówienia, żółwie usypiają. Kobieta wyciąga koce i je nimi przykrywa, po czym wychodzi, gasząc światło i życząc dobrej nocy.

Epilog

Splinter budzi się na drewnianej palecie, cały obolały, płynąc dokądś ściekiem. Przypomina sobie walkę z Mouserami. Była ona niezwykle ciężka i o mały włos nie zginął, jednak nagle roboty zatrzymały się i odeszły. Obawiając się ich powrotu, szczur uciekał dalej, aż w końcu, kompletnie wycieńczony, zostaje znaleziony przez pracowników TCRI. Zabierają go oni do swojej siedziby, gdzie próbują go wyleczyć, jako iż bardzo ich fascynuje. Splinter, pozostawiony na jakiś czas samemu sobie, wykrada się ze swojej sali i próbuje uciec. Słyszy jednak głosy i postanawia zajrzeć do pomieszczenia, z którego dochodzą, a zastaje tam puste roboty łudząco przypominające ludzi z dziurami w klatkach piersiowych. Przed nimi zaś na stole siedzą mackowate stworzenia wyglądające jak mózgi i popijają sok.

Koniec spoilera. Kliknij, aby zwinąć.

Linki ZewnętrzneEdytuj