FANDOM

 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 

Teenage Mutant Ninja Turtles nr 16
A Teenage Mutant Ninja Turtles Story

Streszczenie Edytuj

Mała podróżniczka w czasie cofa się do lat życia żółwi, by podziękować im za pomoc. Wybrała jednak zbyt wczesny moment na osi czasu, przez co mutanci jeszcze jej nie znają. Nie przeszkadza jej to jednak w spełnieniu swoich zamiarów, a następnie zniknięciu z powrotem w swojej maszynie. Po ich spotkaniu następuje zjawienie się dziwnego stworzenia, które prosi żółwie o pomoc - pragnie ono akceptacji swoich ludzkich rodziców, dlatego też chce zdobyć podobny do nich, humanoidalny wygląd i ma już nawet plan, w jaki sposób to zrobić.

Bohaterowie Edytuj

Fabuła Edytuj

Tmnt-ico-comic
Poniżej znajdują się SPOILERY! Kliknij, aby rozwinąć.
Czytasz na własne ryzyko!
Mała dziewczynka próbuje opowiedzieć czytelnikowi pewną historię, jednak nie wie, od czego ma zacząć oraz szybko się rozprasza. Z jej wypowiedzi słuchający może wyłowić jedynie pojedyncze informacje, takie jak fakt, iż rozmówczyni ma siedem lat i pochodzi z przyszłości, w której teraz oboje się znajdują. W międzyczasie wykonywania różnych czynności Dale przypomina sobie o spotkaniu z żółwiami, oraz że zapomniała im podziękować. Dlatego też rusza do swojej maszyny do podróży w czasie i cofa się do okresu, w którym ostatnio się z nimi widziała.

W tym czasie zmutowani nastolatkowie próbują złapać złodzieja, który ukradł damską torebkę, by zwrócić jego ofierze jej własność. Akcja jednak nie idzie po ich myśli - jeden z braci daje się zobaczyć ściganemu, a torbę ostatecznie porywa pies. Leonardo zaś wpada na młodą podróżniczkę w czasie. Dziewczynka jednak pomyliła się nieco w obliczeniach i cofnęła za daleko - żółwie jeszcze nie wiedzą, kim ona jest.

Zorientowawszy się o tym, dziewczyna posyła Leo po resztę braci, a sama tym czasem każe pewnemu tajemniczemu istnieniu wyjść i wrócić do żółwi za godzinę, bo tym nie potrzeba jeszcze większej konsternacji. Pożegnawszy się z owym stworzeniem, wraca do swojego poprzedniego zajęcia - dziękowania mutantom, którzy w międzyczasie do niej przyszli. Zrobiwszy to, wraca do swojej maszyny oraz przenosi się z powrotem do swoich czasów.

Chwilę później jednak w to samo miejsce spada identyczny mechanizm, co mocno dziwi żółwie. Tym razem jednak wychodzi stamtąd nie dziecko, a dziwny, giętki stworek przypominający kosmitę. Po rozpoznaniu bohaterów, których widział w komiksach, prosi ich on o pomoc - chce powstrzymać swojego ojca przed zmianą pracy, ponieważ to z powodu chemikaliów, którymi się tam zajmował, stworek narodził się jako niesamowicie inteligentny, ale niekochany przez rodziców mutant, a nie zwyczajne dziecko.

Żółwie nie są pewne, czy powinny udzielić stworkowi pomocy. Obawiają się, iż mieszanie w przeszłości może źle się skończyć. Podczas debaty na ten temat ledwo zauważają, że stworzenie już się wymknęło i popędziło wcielać swój plan w życie. Kiedy to dostrzegli, ruszają za nim w pościg. Podczas niego trafiają na dwoje ludzi - rodziców stworka, którzy są jednak tak zszokowani, że zachowują się jak skamieniali, co daje mutantom szansę na szybkie wycofanie się po krótkim monologu.

Niedługo później braciom udaje się znaleźć poszukiwanego dzieciaka - teraz już faktycznie coraz bardziej przypominającego człowieka, a konkretnie tę małą dziewczynkę, która jakiś czas wcześniej przybyła im podziękować. Nie mają jednak zbyt wiele czasu na rozmowę, stworzonko bowiem natychmiast musi wracać, gdyż nie wie, jak czasoprzestrzeń na to wszystko zareaguje.

Po powrocie do swoich czasów Dale sprawdza, czy wszystko jest na miejscu. Upewniwszy się, że tak (oraz przypomniawszy sobie o kilku czekających ją niebawem rzeczach), siada z kubkiem napoju i postanawia opowiedzieć czytelnikowi o tym, co ją przed chwilą spotkało.

Koniec spoilera. Kliknij, aby zwinąć.

Linki zewnętrzne Edytuj