FANDOM

 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 

Teenage Mutant Ninja Turtles #13
The People's Choice

Streszczenie Edytuj

Żółwie wybierają się na kemping koło jeziora. Zanim jednak dają radę na dobre się tam rozłożyć, z nieba spada dziwna machina. W jej wnętrzu zaś mutanci znajdują nieprzytomną kobietę, którą postanawiają się zaopiekować. Okazuje się, iż to kosmitka, której życiu zagraża jej rywalka, chcąca za wszelką cenę wygrać elekcję. Już niedługo potem owa kobieta zjawia się, aby dokończyć, co zaczęła. Żółwie postanawiają więc pomóc nowej znajomej pokonać przeciwniczkę.

Bohaterowie Edytuj

Fabuła Edytuj

Tmnt-ico-comic
Poniżej znajdują się SPOILERY! Kliknij, aby rozwinąć.
Czytasz na własne ryzyko!
Żółwie docierają w nocy do miejsca, które Casey polecił im na kemping - niedużego jeziora, obok którego stoi walący się już niemal budynek. Donatello, mimo sprzeciwów Leo, postanawia zwiedzić ów hangar i dowiedzieć się, co znajduje się w jego wnętrzu. Wtem jednak spadająca gwiazda, jak pierwotnie sądzili, zaczyna zmierzać wprost na niego. Trafia w budynek i niszczy go, mutant zaś ocalał cudem, dzięki temu, iż zdążył zeskoczyć na dół, do braci.

Żółwie widziały, jak coś odpada od obiektu, który zniszczył hangar i wpada do wody, idą zatem to sprawdzić. Wtem z jeziora wychodzi po części zepsuty, duży robot. Mutanci początkowo chcą z nim walczyć, jednakże maszyna wcale nie ma tego na celu. Okazuje się, iż w jej wnętrzu znajduje się nieprzytomna kobieta. Drużyna postanawia wydostać ją stamtąd oraz zabrać do swojego obozowiska.

Tymczasem, w statku kosmicznym krążącym między planetami, pewna kobieta beszta swoich kosmicznych podwładnych za nieumiejętność wykonania zadania do końca. Rywalka, którą chciała zgładzić, zdołała uciec. Osobniczka wie jednak, iż w zniszczonym kombinezonie ochronnym ta nie mogła uciec dalej niż na pobliską prymitywną planetę zwaną Ziemią. Postanawia zatem znaleźć ją tam i osobiście dokończyć, co zaczęli.

Tymczasem znaleziona w robocie przez żółwie kosmitka budzi się. Początkowo sądzi, iż mutanci to kolejni podwładni Moriah, jej przeciwniczki, więc atakuje ich, jednakże sytuacja szybko zostaje wyjaśniona. Niedługo później kobieta opowiada żółwiom o całym konflikcie - aby móc przejąć władzę na swojej planecie, Jhanna, poza wygraną elekcją, musi pokonać byłą władczynię, czyli Moriah właśnie, w uczciwej walce. Przeciwniczka jednak postanowiła złamać zasady, przez co Jhanna wylądowała na Ziemi. Teraz zaś zamierza nadać sygnał, aby ktoś z jej planety przybył po nią i zabrał ją do domu. Gdy udaje jej się to zrobić, postanawia przygotować się do bitwy.

Tymczasem znak od Jhanny został zauważony przez czekającą nań Moriah. Szybko dostaje się więc ze swoimi pomagierami w wyznaczone miejsce, gdzie wywiązuje się walka pomiędzy nimi a Jhanną oraz żółwiami. Moriah początkowo jedynie przygląda się sytuacji na placu boju i nawiązuje krótką rozmowę z kobietą, z którą miała walczyć. Dopiero po chwili dostaje okazję, aby zgładzić Jhannę, jednakże przeszkadza jej w tym Donatello, który powala ją na glebę zanim ta zdąża cokolwiek zrobić przeciwniczce.

Żółwiom, mimo problemów, udaje się w końcu zdobyć przewagę nad podwładnymi Moriah. W następnej kolejności chcą pokonać samą ich władczynię, jednak Jhanna nie zamierza na to pozwolić - była władczyni jest jej, sama musi ją zwyciężyć.

Pretendentki do tronu ich planety stają ze sobą w szranki. Walka jest zażarta i choć początkowo wygląda na to, iż Moriah ma przewagę, Jhannie ostatecznie udaje się ją powalić. W pierwszym odruchu zwyciężczyni chce zabić rywalkę, jednak po chwili uznaje, iż byłby to zbyt dobry los dla kogoś takiego. Zamiast tego więc zostawia jej na twarzy swój znak wypalony tyłem miecza, tym samym wysyłając na ich planetę sygnał o pokonaniu byłej władczyni, po czym zostawia tak i wraca z żółwiami do obozu.

Następnego dnia o wschodzie słońca, gdy żółwie jeszcze śpią, zjawia się transport Jhanny. Ta postanawia nie budzić ich. Zostawia Donatellu na pamiątkę swój mały warkoczyk, który symbolizował jej minione już życie wojowniczki, po czym odlatuje, by objąć władzę na swojej planecie. Gdy mutanci się budzą, kobiety już nie ma.

Niedługo później po żółwie przyjeżdżają April i Casey. Pytają, jak minął im kemping, po czym zabierają do domu. Jedynie Don nie reaguje od razu na zawołanie - zamiast tego wpatruje się rozanielony w niebo, w dłoni trzymając pozostawiony mu warkoczyk Jhanny.

Koniec spoilera. Kliknij, aby zwinąć.

Linki zewnętrzne Edytuj