FANDOM

 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 

Teenage Mutant Ninja Turtles #10
Silent Partner

Streszczenie Edytuj

Po tym, jak Leonardo zostaje dotkliwie pobity w walce ze Shredderem, żółwie, Splinter oraz April są zmuszeni uciekać ze swojego domu, gdyż wdarli się tam żołnierze Klanu Stopy. Ranny lider drużyny nie daje rady jednak przemieszczać się tak zwinnie i prędko jak bracia, dlatego też ci muszą zapewnić mu eskortę, zwalczając wrogich ninja tak długo, jak się da. Z pomocą w tym zadaniu przybywa im Casey Jones. Ostatecznie drużynie udaje się zbiec, aczkolwiek nie można tego uznać za całkowity sukces - budynek, w którym mieszkali, spłonął, przez co są zmuszeni do tymczasowej wyprowadzki z Nowego Jorku.

Bohaterowie Edytuj

Fabuła Edytuj

Tmnt-ico-comic
Poniżej znajdują się SPOILERY! Kliknij, aby rozwinąć.
Czytasz na własne ryzyko!
Gdy tylko Leonardo wyjawia braciom, kto doprowadził go do tak ciężkiego stanu, do mieszkania przez okna włamują się wojownicy Klanu Stopy. Drużyna musi uciekać. Splinter i April mają wyprowadzić rannego Leo, podczas gdy jego bracia będą powstrzymywać dla nich wrogów tak długo, jak będą w stanie. O'Neil pomaga poszkodowanemu wstać i powoli prowadzi go do wyjścia z mieszkania, aczkolwiek kiedy otwiera drzwi, natychmiast pojawia się w nich wrogi ninja, który próbuje ją zaatakować. Lider daje radę powalić go, zanim kobiecie cokolwiek się stało, zaś jeden z jego braci dobija napastnika.

Podczas gdy pozostali wyszli już na klatkę schodową, Raphael zajmuje się napływającymi do mieszkania żołnierzami. Radzi sobie z nimi bez większego problemu, za to walka najwyraźniej sprawia mu sporą przyjemność.

W tym czasie Don i Mike postanawiają pozbyć się ninja ukrywających się pod schodami. Podczas gdy drugi z żółwi imituje dźwięk schodzenia po stopniach, aby wywabić przyczajonych wrogów, pierwszy atakuje ich swoim kijem, gdy już wychodzą. W ten sposób oczyszczają trasę, żeby pozostali, w tym poszkodowany lider, mogli bezpiecznie przejść. Podczas przemieszczania się niżej dołącza do nich Raph.

Drużynie udało się przedrzeć do sklepu znajdującego się bezpośrednio przy wyjściu, jednak tam już czekała na nich kolejna fala żołnierzy, a wraz z nimi i sam Shredder. Spotykają tam jednak kogoś jeszcze - Casey'ego Jonesa, który śledził członków Klanu Stopy, gdyż wydali mu się podejrzani. Teraz zaś dołącza do żółwi w walce z nimi.

W pewnym momencie starcia w suficie wytworzyła się dziura. Jak się okazało, gdzieś na wyższym piętrze wybuchł pożar, który wyżarł ów otwór i rozniósł się także na parter. Nie sprawiło to jednak, iż bitwa została przerwana - wojownicy w trakcie starcia musieli uważać na rozchodzące się po pomieszczeniu płomienie.

Tymczasem April, Splinterowi oraz Leonardu udało się wydostać z budynku. Zdążyli oni ujrzeć nadjeżdżający radiowóz, najwyraźniej ktoś zauważył dziwne zajście w ich domu i wezwał odpowiednie służby. Na ich szczęście, mutancia drużyna zdołała uciec, zanim policja ich nakryła.

Zbiegowie niezauważenie wydostają się z okolic pola bitwy, po czym wspinają się na dach jednego z budynków. Stamtąd dostrzegają dom O'Neil, całościowo stojący w płomieniach. Widząc to kobieta siada na ziemi i zanosi się płaczem.

Epilog

Casey wraz z April i resztą drużyny wyjeżdżają z Nowego Jorku. Żółwie i Splinter jadą w przyczepie, dwójka ludzi zaś zajmuje miejsca w aucie. Ich celem podróży jest niewielka amerykańska mieścina - Northampton.

Koniec spoilera. Kliknij, aby zwinąć.

Linki zewnętrzne Edytuj