FANDOM

Srmff
Srmff-Mega Super Robo Mecha

Super Robo Mecha

Super Robo Mecha Force Five lub SRMF V to serial znaleziony przez Michelangelo wśród śmieci w serialu z 2012 roku. W przeciwieństwie do serialu Gwiezdni Herosi wszystkie żółwie go oglądają. Jest on parodią anime Hyakujūō Golion (amerykańska adaptacja to Voltron), i zawiera elementy anime Mazinger i Super Sentai (amerykańska wersja to Power Rangers).

Dubbing jest niezsynchronizowany z ruchem warg postaci.

Po raz pierwszy pojawił się w Powrót Masaglutora.

PostacieEdytuj

Srmff-drużyna

GłówneEdytuj

Captain Dash Coolstar - jest liderem zespołu i opiera się na postaci kapitana Ryana, z Gwiezdnych Herosów. Jest przedstawiony jako doskonały lider, który zawsze wie co powinien zrobić i potrafiący naprawić swoje błędy. Jako lider zajmuje główne stanowisko w robocie. Reprezentuje Leonardo.
Dr. Blip - jest zakochanym w Księżniczce naukowcem z drużyny. Sam wykonał robota i pilotuje to prawą nogę robota. Blip jest policzkowany przez lidera, gdy zaczyna panikować. Reprezentuje Donatello
Lunk - jest jednym z członków zespołu, który pilotuje lewą rękę robota. Niestety niewiele o nim wiadomo. Reprezentuje Raphaela
Piszczoch - jest zwierzęcym członkiem zespołu. Pilotuje prawą rękę robota i ma reprezentować Michelangelo. Zwykle rozmawia z nim Lunk.
Księżniczka - jest księżniczką całej planety i pilotuje lewą nogę robota. Dr. Blip jest zakochany w niej. Ma ona reprezentować April. Jest dumna i próżna ale jednocześnie bardzo wrażliwa. W jednym z odcinków, Leonardo wspomina, że Księżniczka opuściła zespół więcej niż "dwadzieścia razy" i zawsze wracała.

InneEdytuj

Zabójcze Bestioboty z siódmej planety - odcinek Powrót Masaglutora

Zarys fabułyEdytuj

SRMFF opowiada o przygodach drużyny bohaterów, którzy podróżują po galaktyce by walczyć z przeróżnymi złoczyńcami w ogromnym robocie Super Robo Mecha.

CiekawostkiEdytuj

  • Tu również możemy zauważyć gag "Kapitańskiego uderzenia" jaki występował w Gwiezdnych Herosach.
  • Serial może być nawiązaniem do ,,Voltrona"

GaleriaEdytuj