FANDOM

 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 

Oroku Nagi - członek Klanu Stopy, największy rywal Hamato Yoshiego w serii oryginalnych komiksów.

Wygląd Edytuj

Oroku Nagi był młodym mężczyzną o ciemnych oczach i brwiach, a także jasnych, krótko ściętych włosach. Dość dobrze zbudowany. Nosił typowy strój swojego klanu, jednak z odsłoniętym prawym ramieniem.

Osobowość Edytuj

Charakter Oroku Nagiego czynił go niebezpiecznym dla otoczenia. Mężczyzna był chorobliwie zazdrosny i narwany, z czym nie potrafił sobie radzić. Szybko popadał w gniew, a ten najczęściej kończył się użyciem przemocy.

Historia Edytuj

Teenage Mutant Ninja Turtles nr 1 (Mirage) Edytuj

W opowieści Splintera Nagi został przedstawiony jako główny rywal Hamato Yoshiego. Ich waśnie nie dotyczyły jednak jedynie pozycji w klanie, ale też serca pewnej kobiety. Tang Shen, wybranka młodzieńców, od początku wiedziała, którego z nich woli. Ku niezadowoleniu Oroku, nie chodziło o niego. Pewnego razu, niesiony nie dającą spokoju zazdrością, Nagi przyszedł do Shen i wyznał jej miłość, aczkolwiek kobieta go odrzuciła. Wojownik wściekł się i rzucił na nią z pięściami. Wtem w pomieszczeniu pojawił się Yoshi, a widząc, co się dzieje, stracił nad sobą kontrolę i zaatakował zagrażającego jego ukochanej mężczyznę. Oroku Nagi nie wyszedł z tej walki żywy.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego śmierć stała się głównym powodem, dla którego Oroku Saki, młodszy brat Nagiego, zapałał tak wielką nienawiścią do Hamato Yoshiego.