FANDOM

 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 

Komandor Mozar - dowódca wojsk Republiki Triceratońskiej w serii oryginalnych komiksów.

Wygląd Edytuj

Mozar to przedstawiciel rasy Triceraton. Jest to bezpośrednio powiązane z jego wyglądem - mężczyzna jest wielkim, humanoidalnym triceratopsem o niewielkich białych oczach i jasnopomarańczowej, grubej skórze. Kombinezon przez niego noszony ma barwę fioletową.

Osobowość Edytuj

Mozar to surowy i bezwzględny bohater, który nie obawia się poświęcenia kilku żyć dla swoich planów.

Historia Edytuj

Fugitoid (komiks) Edytuj

Triceraton oczekuje na Lonae w swojej kryjówce. Gdy ta przybywa, chce od niej wyciągnąć informacje uzyskane przez nią od generała Blanque'a w zamian za dawkę leku, który można dostać tylko na jego rodzimej planecie, a bez którego kobieta nie pożyje długo. Choć początkowo Lonae odmawia współpracy, ostatecznie łamie się i zdradza mu wszystko.

Poznawszy sprawę Honeycuta i jego wynalazku, uznaje, iż mógłby się on pokazać przydatny także dla Republiki. Nie chce jednak, by ktoś niepowołany pozyskał te informacje, dlatego też eliminuje jedyne dwie osoby, które jeszcze je znają - Lonae poprzez podanie zbyt dużej dawki leków, a swojego kosmicznego towarzysza zestrzeliwując blasterem.