FANDOM

 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 

Michelangelo - najweselszy i najbardziej otwarty z żółwi w oryginalnych komiksach.

Wygląd Edytuj

Michelangelo wygląda praktycznie tak samo jak jego bracia - jest zmutowanym żółwiem o jasnozielonej skórze, trzech palcach u każdej ręki i dwóch u nogi, a także skorupie ochraniającej jego tułów. Nosi brązowe ochraniacze na kolanach, łokciach oraz nadgarstkach, a także pas tej samej barwy opasający jego skorupę w talii. Na twarzy ma czerwoną bandanę.

OsobowośćEdytuj

W tym wcieleniu żółw jest poważniejszy niż w kolejnych, jednakże w nim także nie brak mu emocjonalności i entuzjazmu. Mikey to dusza towarzystwa. Miejscami bywa dziecinny, lubi się wygłupiać oraz bawić. To raczej optymistyczna postać. Mimo swojego radosnego usposobienia jednak jest też dość chętny do walk.

Przeszłość Edytuj

Mike urodził się jako terrariowy żółwik, tak jak jego rodzeństwo. Został zakupiony przez Chestera Manleya, któremu jednak nie danym było donieść nowe pupile do domu - wytrącił mu je z rąk tajemniczy kanister, który wypadł z przejeżdżającej ciężarówki. Gady wpadły wraz z owym przedmiotem do otwartej studzienki, gdzie naczynie rozbiło się, oblewając je dziwaczną mazią ze swojego wnętrza.

Stamtąd zabrał je dopiero szczur imieniem Splinter. Zaniósł żółwiki do swojej nory i wyczyścił. Samo starcie substancji jednak nie uwolniło ich od jej efektów - już następnego dnia gady i szczur zaczęły rosnąć oraz zyskiwać większą inteligencję.

Gdy proces ten zakończył się, Splinter postanowił nauczyć swoich nowych towarzyszy znanego z dawnego życia ninjutsu. W ten sposób z biegiem lat Michelangelo oraz jego bracia zostali wytrenowani na silnych wojowników.

Umiejętności Edytuj

Tak samo jak jego rodzeństwo, Michelangelo jest dość utalentowanym wojownikiem ninja. Jego główną broń stanowi nunchaku, jednakże całkiem dobrze radzi sobie też ze strzelaniem z łuku (przynajmniej do nieruchomych celów, jak pokazano w dwunastej części komiksu).

CiekawostkiEdytuj