FANDOM

 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 

Lonae - członkini Federacji, asystentka generała Blanque'a, której ten powierzył tajne informacje na temat Honeycuta.

Wygląd Edytuj

Lonae to młoda kobieta o prostych fioletowych włosach sięgających do ramion oraz czarnych oczach. Nosi kombinezon z umieszczonym w talii paskiem oraz okrągłym dodatkiem na prawej piersi.

Historia Edytuj

Fugitoid (komiks) Edytuj

Po tym, jak generał Blanque powierza jej informacje na temat Fugitoida i swoich planów z nim związanych, kobieta udaje się na spotkanie z Mozarem, wojownikiem triceratońskim. Okazuje się, iż kobieta robi za jego szpiega, jednak nie z wyboru - Triceraton szantażuje ją lekiem, bez którego Lonae nie przeżyje, a który nieszczęśliwym trafem można znaleźć jedynie na jego rodzimej planecie. Początkowo kobieta nie chce się zgodzić na zdradzenie mu informacji, ma dość zdradzania Federacji i swojego gatunku. Jednak jeśli tego nie zrobi, czeka ją zgon.

Ostatecznie Lonae łamie się i mówi Mozarowi wszystko, czego ten chce. Dostaje w zamian upragnioną substancję, aczkolwiek okazuje się, iż kosmita ją oszukał - podał jej zbyt dużą dawkę, co doprowadza do jej śmierci.