FANDOM

Laufer (oryginalnie Bishop) - jeden z Utromów, sojusznik żółwi.

Opis Edytuj

Wygląda na przeciętnego Kraangobota (humanoidalne androidy z kokpitami wbudowanymi w brzuchach). Rozróżnić go można, gdyż nosi czarne okulary przeciwsłoneczne. W przeciwieństwie do regularnych Kraangów mówi płynnie w swoim androidzie i potrafi w pełni wykorzystać jego potencjał.

Historia Edytuj

  • Projekt Anihilacja, Część 1
    Na początku śledzi żółwie samochodem i przekazuje wiadomość o spotkaniu. Mimo podejrzenia pułapki bracia wraz z Jonesem i April udają się na miejsce, gdzie okazuje się, iż tajemniczy kraang jest ich sojusznikiem. Laufer przedstawia się i tłumaczy swoją obecność. Jako Utrom (grupa kraangów, która odłączyła się od świadomości zbiorowej) złamał przysięgę, by nie mieszać się w ziemskie sprawy, gdyż chciał ich ostrzec o nadchodzących Triceratonach oraz o kolejnej inwazji Kraangów (naprawili Technodrom). Opowiada historię nienawiści między Kraangami, a Triceratonami o unicestwieniu planety.

    Żółwie przyprowadzają Laufera do kryjówki, gdzie ten zostaje od razu zaatakowany przez Łuskogłowego. Udaje się go uspokoić i wszyscy przechodzą do planowania. Później widzimy Laufera na sterowcu z Leo, April i Casey'm, którym robią dziurę w Technodromie, aby móc dostać się do środka. Wewnątrz Laufer obezwładnia Wice Arcy-kraanga przytrzymując stopą jego Lewitator.
    Laufer opuszcza Technodrom przed jego zniszczeniem płynąc na grzbiecie Łuskogłowego. Później pomagają April i Donniemu, gdy ci rozbili się statkiem.

    Kiedy Triceratoni montują Generator Czarnych Dziur Laufer wyjaśnia żółwiom sytuację z ukrycia. Walczy razem z żółwiami do czasu aż zostaje postrzelony i jego android pada na ziemię.

CiekawostkiEdytuj

  • To on jest twórcą kraangobotów i "stroju Normana".
  • Laufer naprawdę był Wice Arcy-Kraangiem, podczas gdy Wice Arcy-Kraang zajmował pozycję pod nim.