FANDOM

"Labirynt Minotaura" to odcinek szósty B pierwszego sezonu Wojowniczych Żółwi Ninja: Ewolucja i jedenasty ogółem.

StreszczenieEdytuj

Przejdź przez niebezpieczny labirynt w ciągu 30 minut a dostaniesz darmową pizzę!

BohaterowieEdytuj

GłówniEdytuj

FabułaEdytuj

Ikonka powiadomień
Poniżej znajdują się SPOILERY! Kliknij, aby rozwinąć.
Czytasz na własne ryzyko!
Odcinek rozpoczyna się, kiedy Raph, Leo i Mikey bawią się swoimi nowymi, mistycznymi mocami, natomiast Donnie oświadcza im, że z podziemnego miasta zabrał kryształ, który umożliwia mu widzenie mistycznych mocy w Nowym Jorku. Wtedy zauważa staruszkę pod którą jest ukryty ognisty mutant. Wchodzi przez tajemnicze przejście w ścianie.

Żółwie zamierzają sprawdzić dokąd prowadzi. Kiedy Raph zamierzał je otworzyć, Leo powtrzymuje go i mówi, że piękni mają pierwszeństwo, jednak gdy spróbował je otworzyć, czaszka na ścianie pokazała mu język. Gdy Raph spróbował, te od razu się otworzyły, więc weszli, jednak Leo utknął w ścianie i powiedział, że ta ściana jest chyba zepsuta, dlatego bracia go wciągnęli.

Okazało się, że to było przejście do sekretnej pizzerii, w której są same mutanty. Raph postanawia, aby zamówili pizzę, a Donnie mówi, że tu są normalni, jednak Leo zauważa wejście do galerii mistrzów i zachwyca się Ścianą Chwały.

Po chwili zauważa wejście z napisem Najlepsza Pizza Świata, za nim znajduję się tzw. Labirynt Śmierci, który trzeba przejść, aby zdobyć pizzę i obowiązuje w nim zakaz używania mistycznych mocy, więc zabiera swoich braci. Wcześniej Mikey wystraszony przez Leo niechcący rzuca swój kawałek pizzy na głowę innego mutanta.

Po przekroczeniu wejścia i po tym, kiedy Leo opowiedział o labiryncie, Raph jest oburzony, bo jak sam stwierdził, że nie pisał się na żadne labirynty, jednak wchodzą do niego. Leo to wszystko robi dlatego, aby zawisnąć na Ścianie Chwały i aby był mistrzem. Po pewnym czasie drogi natykają się na żywe przybory kuchenne.

Leo myśli, że one obsługują klientów, więc zamawia 4 pizze pepperoni, nie hawajską. Pyta się braci czy chcą oliwki i w tym momencie one ich atakują, żółw myśli, że gniewają się na nich przez oliwki, ale tak naprawdę one są złe.

Po szalonej walce zauważają, że ich wymarzona pizza jest dosłownie na wyciągnięcie ręki. Jednak gdy biegli do niej, drzwi się zamknęły - byli w pułapce! Kiedy już byli bliscy śmierci, Raph każe mu otworzyć portal za pomocą swojego miecza. Leo powstrzymuje się i mówi, że nie wolno mu używać mistycznych mocy, potem jednak próbuje go otworzyć i mu się nie udaje, bo brakuje mu natchnienia i chce, aby bracia nazywali go mistrzem, ale Ci na niego krzyczą, aby otworzył portal, więc otwiera go i żółwie bezpiecznie uciekają z pułapki.

Wpadają do samego centrum labiryntu, gdzie znajduje się pizza, Leo natychmiast ją zabiera... ale to nie koniec tarapatów! Zostają złapani przez wice-kierowniczkę labiryntu za oszustwo, ale Leo mówi, aby tylko jego spotkała kara, bo to on oszukiwał otwierając portal. Ona mówi, że jej pizza to najlepsza pizza na świecie, lecz Leo odpowiada "Skąd wiesz, czy nie jedliśmy lepszej?", wice-kierowniczka się uspokaja i daje żółwiom spróbować pizzę. Mikey mówi, że jest bardzo dobra, a Leo pyta się, gdzie droga do fotografa, aby zrobić sobie zdjęcie na Ścianę Chwały, jednak ona mówi im, że pomylili ścianę.

Co prawda mają własne zdjęcie, ale na ścianie z napisem Kanciarze.

Koniec spoilera. Kliknij, aby zwinąć.

CiekawostkiEdytuj

  • Na Ścianie Chwały możemy zauważyć zdjęcie, na którym są Bebop i Rocksteady.

BłędyEdytuj

  • Odcinek powinien zostać zamieniony miejscami z odcinkiem Szybcy i Głodni, gdyż tu dopiero odkrywają przejście do Tajemniczego Świata.

Zobacz równieżEdytuj

Odcinki TMNT: Ewolucja
Sezon 1
Mistyczna RozróbaTsunami OrigamiDary DonniegoWojna i PizzaParcie na SzkłoModliszkomornikWstrętne ChoróbskoSzybcy i GłodniMisja "Maskotka"Mistrz nad MistrzeLabirynt MinotauraPogromcy RobaliNajdłuższa WalkaHypno! Część Deux!GumbusPrzytulisiaNierozłączniAlbearto KontratakujeFioletowa KurteczkaPizzowa NoraInteligentna KryjówkaGra w ZupeczkęNikczemna Liga MutantówKara za PrzetrzymanieByk HotelowyMózgo-wtopaSame TrufleSzczur pod PrzykrywkąPortalo-porwanieWarren i HipnoOperacja: NormalnośćPartner do TreninguPodano do StołuJak Zdobyć Wrogów i Narzucać Innym Swoją WolęMistyczna BibliotekaFiolet GieraŻółw Kontra KanałNikczemne MutantyStalowe Maszyny: Ballada o SzczuroczłowiekuStarożytna Sztuka Zabawy w Ninja-chowanegoNie Wszystko ŚmiećŚnieżny DzieńNie Twoja BroszkaJupiter Jim Ahoj!Insane in the Mama TrainEnd Game
Sezon 2