FANDOM

 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 

Klunk - szary kocur znaleziony i przygarnięty przez Michelangelo w serii oryginalnych komiksów.

Wygląd Edytuj

Klunk jest niedużym, szarym kocurkiem o dość długiej, zmierzwionej sierści.

Historia Edytuj

The Christmas Aliens Edytuj

Podczas swojego spaceru Michelangelo znajduje szarego dachowca na śniegu. Postanawia zabrać go ze sobą jako swojego nowego pupila. Nazywa go Klunk. Od tej pory kot podróżuje po mieście razem z nim, ukryty pod jego kurtką.

Zostaje stamtąd wypuszczony w sklepie z zabawkami, gdzie Mikey testuje asortyment w jednej z alejek. Jedna z figurek jednak przestraszyła zwierzaka, przez co ten uciekł tylnym wyjściem. Żółw już chwilę potem wybiegł za nim, złapał go i uspokoił, a przy okazji stał się świadkiem porwania samochodu dostawczego z zabawkami. Kiedy złoczyńcy dostrzegają właściciela kota, rozpoczynają ostrzał, po czym odjeżdżają. Aczkolwiek mutant nie daje im tak pro prostu uciec. Łapie wystający z tyłu bagażnika kabel i dzięki niemu dostaje się do środka auta, gdzie zostawia swojego kota między paczkami. Tam też Klunk spędza całą akcję odbijania dostawczaka.

Po wszystkim mutant zabiera kota z bagażnika i zabiera go do domu, gdzie przedstawia go braciom oraz April O'Neil.

What Goes Around... ...Comes Around! Edytuj

Kot wyskakuje na Raphaela ze wściekłym syczeniem i przewraca go, gdy żółw próbuje podejrzeć prezent świąteczny, który Michelangelo przygotował dla niego w swoim pokoju. Po interwencji futrzaka Raph postanawia dać za wygraną. Zabiera więc Klunka do pomocy przy dalszym szykowaniu świątecznego wystroju.