FANDOM

Jei - demoniczny, antropomorficzny wilk samuraj.

Wygląd Edytuj

Jei to wilk o szarej sierści z czarnymi włosami, których połowa spięta jest białym materiałem w kitę. Ubrany w czarne kimono, posiada zaostrzone zęby a jego oczy nie posiadają źrenic ani tęczówek, przez co wygląda, jakby był niewidomy. Nosi ze sobą czarne yari jako broń, którego ostrze ozdobione jest rękawicą.

Historia Edytuj

Yojimbo Edytuj

Na samym początku walczy z Usagim. Zostaje wspomniane, że zabił całą rodzinę. Omal nie zabija Usagiego, ale przeszkadza mu piorun, który trafił w jego yari. W momencie uderzenia Jei znika. Pojawia się ponownie, gdy Usagi i Kintaro idą przez las, obserwuje ich poprzez wodę. Przyzywa żółwie, by te pomogły mu pozbyć się ronina. Za pomocą podstępu przejmuje kontrolę nad ich umysłami i wysyła z rozkazem zabicia Usagiego. Jest jeszcze wspomniany przez jednego ze samurajów, w momencie gdy żółwie próbują się dowiedzieć, czego klan chce od Kintaro. Zostaje tam nazwany jako "mistrz Jei".

Osoroshi no Tabi Edytuj

Pojawia się, kiedy żółwie, Usagi i Kintaro udają się na spoczynek. Bracia atakują go wspólnie, jednak każdy z nich zostaje po kolei zabity. W momencie, gdy Jei ma zabić Leo, wilk znika, a zamiast niego pojawia się reszta grupy. Okazało się, że wszystko było snem. Po chwili widzimy, jak wygraża żółwiom przez swoją kałużę. Pojawia się też jako zły omen na grafice końcowej.

Kagayakei Kintaro Edytuj

Przebrany za nieznajomego, ukazuje się, demaskując przy tym swój kamuflaż. Za pomocą talizmanów żółwi przejmuje nad mutantami kontrolę, a następnie zmusza do zaatakowania samuraja, oraz udaje mu się dopaść Kintaro. Osiąga na krótką chwile sukces, lecz niestety w późniejszych chwilach ginie ze strony ronina, zostając zrzuconym w przepaść.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest opętany, co daje mu zdolność władania czarną magią.
  • Potrafi kontrolować umysły.
  • Jest nieśmiertelny, mimo to jego materialną formę da się pokonać.
  • W chwili jego "śmierci" pojawia się dymek wzorowany na dymkach śmierci Stana Sakai - czaszka z fryzurą.
  • W przeciwieństwie do większości postaci z trylogii "Samuraja", Jei pochodzi oryginalnie z komiksu Usagi Yojimbo.