FANDOM

 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 
Ghouls Night Out

Ghouls Night Out - krótki dodatek na końcu piątej części oryginalnych komiksów, narysowany przez Erica Tablota. Nie powiązany fabularnie z główną serią.

Streszczenie Edytuj

Pewnej nocy Donatello zostaje napadnięty przez baśniowe potwory z horrorów, kiedy przebywa na cmentarzu. Walka z wrogą hordą jest naprawdę trudna, aczkolwiek... niekoniecznie prawdziwa. Okazuje się, iż żółw zasnął przed telewizorem oglądając straszne filmy, a całe zajście to tylko jego senne mary.

Bohaterowie Edytuj

Fabuła Edytuj

Tmnt-ico-comic
Poniżej znajdują się SPOILERY! Kliknij, aby rozwinąć.
Czytasz na własne ryzyko!
Donatello przebywa na cichym, spokojnym cmentarzu w nocy. Wtem jednak słyszy dziwny odgłos. Rozejrzawszy się, widzi wystrzelającą z jednego z grobów rękę. Po chwili spod ziemi wychodzą kolejni nieumarli, którzy rzucają się na żółwia, zmuszając go do ucieczki.

Kiedy Donnie sądzi, iż udało mu się ulotnić, wpada w biegu wprost na Frankensteina. Próbuje pokonać go ciosem swoim kijem bojowym w głowę, aczkolwiek broń roztrzaskuje się na bestii bez pożądanego skutku.

Starając się uniknąć starcia z potworem, żółw daje się zapędzić jemu oraz nieumarłym w kozi róg. Na domiar złego, potyka się o korzeń i spada ze skarpy, gdzie trafia na kolejną bestię. Ratuje go przed nią Frankenstein, który także spada z górki, wprost na głowę wampira.

Korzystając z okazji Donatello ponownie próbuje zbiec stworom, lecz i tym razem mu się nie udaje. Powstrzymuje go wilkołak chwytający go za pelerynę. Choć żółw daje radę go znokautować, w międzyczasie poprzedni przeciwnicy zdołali już dobiec w to miejsce i otoczyć mutanta. Chłopak nie ma dokąd się wycofać.

Nagle wojownik czuje, że upada. Poprzednia scena znika, a przed nim pojawiają się potworzy wyglądające jak fast foody. To dla niego już zbyt wiele.

Wtem Donnie budzi się na przewalonym do tyłu fotelu, przed którym stoi telewizor z włączonym maratonem horrorów. Młodzieniec od razu obiecuje sobie, że już nigdy nie będzie niczego takiego oglądał.

Koniec spoilera. Kliknij, aby zwinąć.

Linki zewnętrzneEdytuj