FANDOM

 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 

Generał Blanque - wojownik, dowódca wojsk Federacji w serii oryginalnych komiksów.

Wygląd Edytuj

Blanque to dobrze zbudowany mężczyzna o czarnych oczach. Jego włosy są rude, proste i postawione na sztorc, ścięte równo na czubku niewiele ponad linią oddzielającą je od czoła.

Osobowość Edytuj

Postać ta charakteryzuje się bezwzględnością i pozbawionym wszelkich wątpliwości dążeniem do swoich celów niezależnie od ich kosztu. Bark mu ludzkiej empatii, liczy się zysk.

Historia Edytuj

Fugitoid (komiks) Edytuj

Generał dzwoni do Honeycuta, by dowiedzieć się, jak idą prace nad szykowaną dla niego bronią. Usłyszawszy, iż wciąż brak nawet prototypu, denerwuje się i zapowiada swoją rychłą wizytę.

Dotarłszy do doktora, Blanque zastaje jego zwęglone ciało i uciekającego androida. Jest przekonany, że to właśnie robot zabił naukowca i posyła za nim swoich żołnierzy, sam zaś idzie sprawdzić wnętrze laboratorium. Znajduje tam wiadomość od Honeycuta wyjaśniającą jego syntezę z androidem. Postanawia nie dzielić się tymi informacjami z innymi. Jeśli naukowiec wciąż żyje, to dalej może pracować nad bronią dla niego, nawet jeśli teraz jego ciało nie jest już ludzkie. Dlatego też generał nakazuje schwytanie androida.

Po przeniesieniu się z powrotem do bazy, Blanque przyjmuje raport od żołnierzy poszukujących zbiega i każe im kontynuować działania. Postanawia także podzielić się informacjami z wiadomości Honeycuta ze swoją asystentką, Lonae.