FANDOM

 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 
CRAP

Committee to Rebuild American Patriotism (w skrócie C.R.A.P.) - niewielka organizacja terrorystyczna pod dowództwem Skonka. Występuje w serii oryginalnych komiksów.

Cel organizacji Edytuj

C.R.A.P. pragnęło wywołać w USA wojnę nuklearną dzięki bombie, do której stworzenia zmusili naukowca imieniem Michael Murphy. Obawiają się bowiem, iż na samoistne jej rozpoczęcie trzeba będzie czekać zbyt długo, zaś taka katastrofa to dla nich jedyny sposób, aby udowodnić swoją wartość.

Historia Edytuj

Teenage Mutant Ninja Turtles nr 12 (Mirage) Edytuj

Naukowiec, którego C.R.A.P. schwytało i zmusiło do zbudowania bomby jądrowej, uciekł. Zanim członkowie organizacji zdołali znaleźć go oraz postrzelić, Michael opowiedział o ich zamiarach grupie zmutowanych żółwi. Dowiedziawszy się o tym, Committee to Rebuild American Patriotism postanawia pozbyć się także ich, zanim pokrzyżują im plany. Nie jest im to jednak dane - mutanci pokonują ich, zaś lider grupy i jej główny motor napędzający do działania, Skonk, ginie w eksplozji.

Członkowie Edytuj

  • Skonk - lider
  • Pewk
  • Chet
  • Spuds
  • Bubba

Ciekawostki Edytuj

  • Skrót od nazwy organizacji - C.R.A.P. - w dosłownym tłumaczeniu jest wyrazem oznaczającym dość wulgarne określenie odchodów.
  • C.R.A.P. został zaadaptowany do serialu z 2003 roku pod nową nazwą - H.A.T.E. (w polskiej wersji "Furia"). Oryginalna została zmieniona ze względu na dosłowne znaczenie słowa ukrytego w skrócie nazwy oryginalnej organizacji.