FANDOM

Berło Czasu - berło potrafiące cofać czas, przyspieszyć go lub przenieść nas w dowolne miejsce w czasoprzestrzeni. Pojawia się w TMNT i jest używane zazwyczaj przez Lorda Simultaneousa i Renet.

Wojownicze Żółwie Ninja 2003Edytuj

Berło czasu
Berło

Berło należało do Lorda Simultaneousa, później skradzione przez nudzącą się Renet. Następnie berło trafiło w ręce hybrydy Drako i syna Daimyo. Pewnego dnia ci dwaj przenoszą się do kryjówki żółwi i przenoszą ich w inne miejsca. Na szczęście wszyscy spotykają się w domu Daimyo. Berło zmienia obydwoje (już rozdzielonych) w kamień. Lord Simultaneous dzięki mocy berła czasu przywraca Synowi Daimyo życie, lecz zmienia go w dziecko.

W połączeniu z Różdżką Wojny stanowi praktycznie niezwyciężoną broń.

Wojownicze Żółwie Ninja 2012Edytuj

Time staff

Renet zabrała berło, by uchronić je przed kradzieżą przez Savanti Romero w odcinku "Turtles in Time". Tym razem, berło nie jest magicznym reliktem, ale wyjątkowo zaawansowanym technologicznie przedmiotem, który może nie tylko kontroluje czas, lecz może wpływać na samą rzeczywistość. Berło pozwala lewitować użytkownikowi i innym. Jednak posiada niewielki defekt, a mianowicie ma ograniczony zasób energii, który trzeba naładować, co jakiś czas.

Ciekawostki Edytuj

  • W Polskiej serii 2012, nazwa Berła Czasu zostaje zmieniona na Kostur Czasu.