FANDOM

 TO NIE JEST 
 KRESKÓWKA 
 DLA DZIECI 

April O'Neil - była asystentka naukowca Baxtera Stockmana oraz sprzymierzeniec zmutowanych żółwi w serii oryginalnych komiksów.

Wygląd Edytuj

April jest młodą kobietą o smukłej sylwetce i ciemnych oczach. Jej włosy są krótkie (sięgają mniej więcej do ramion), proste i brązowe, mają także dość dużą objętość. Czasem nosi je spięte w wysoki kucyk. Często zmienia strój.

Osobowość Edytuj

April to pomocna, opiekuńcza, odważna, ale także dociekliwa osoba. Jeśli coś ją interesuje, nie boi się zadawać na ten temat licznych pytań. Jest gotowa naginać prawo, jeśli sytuacja tego wymaga, jednak nie chce tego robić bez wyraźnej potrzeby.

Historia Edytuj

Teenage Mutant Ninja Turtles nr 2 (Mirage) Edytuj

Po pomocy na telewizyjnym pokazie Mouserów, April czyta w gazecie o rabunkach banków dokonanych w nadzwyczaj dziwny sposób - przy pomocy małych tuneli, w których ledwie zmieściłoby się dziecko. Kobieta podejrzewa, iż ktoś wykorzystał do tego urządzenia jej i Baxtera, więc dzieli się z czarnoskórym mężczyzną swoimi spekulacjami. Ten jednak jest pewien, że tylko oni dwoje mają kontrolę nad maszynami. Następnie oznajmia, iż chce jej coś pokazać i zabiera ją ze sobą do windy, która przenosi ich głęboko pod ziemię - dalej, niż O'Neil kiedykolwiek sądziła, że się da.

W podziemnym laboratorium szatynka zastaje wielką linię produkcyjną Mouserów. Gdy zaczyna domyślać się, skąd naukowiec wziął pieniądze na sfinansowanie jej, Stockman przyznaje się do okradania banków i nie tylko. Kobieta nie chce być częścią jego dzieła, skoro ma ono być realizowane w taki sposób. Ucieka do windy, którą próbuje wydostać się na zewnątrz, zamiast tego jednak zostaje zesłana do kanałów.

April przez chwilę stara się znaleźć wyjście z plątaniny korytarzy, aczkolwiek jej zamiar szybko zostaje zmieniony przez grupę Mouserów, którą Baxter posłał za nią, aby ją wyeliminowały. Podczas ucieczki przed nimi kobieta potyka się o wystającą rurę i upada. W ostatniej chwili przed śmiercią ratują ją zmutowane żółwie, na których widok mdleje.

Gdy szatynka się budzi, jest już w kryjówce gadów. Poznaje tam Splintera, który opowiada jej o sobie i swojej rodzinie, gdy zostaje o to spytany. Ich rozmowę przerywają telewizyjne wiadomości, w których mowa o ewakuacji budynku i nagraniu, na którym Baxter (choć nie podaje swoich danych, April od razu go rozpoznaje) żąda olbrzymiego okupu w zamian za siedziby największych nowojorskich korporacji. Jeśli nie będzie otrzymywał wyznaczonych kwot w danym czasie, zniszczy je po kolei. Pierwszy ma być budynek Retxabu. Choć reporterzy nie do końca w to wierzą, gdyż czas minął, a budowla wciąż stoi, Stockman szybko udowadnia, iż nie żartował - retxab zostaje zrównany z ziemią tuż za plecami reportera, na wizji.

O'Neil wraz z żółwiami rusza do Baxtera, aby powstrzymać go przed dalszymi zniszczeniami. Kobiecie udaje się odnaleźć drogę powrotną do laboratorium. Zastawszy tam Stockmana, mutanci łapią go, podczas gdy April próbuje zamknąć system Mouserów. Gdy naukowiec to słyszy, wyrywa się i pociąga za dźwignię, która ściąga drużynie na głowę roboty gotowe pożreć wszystko, włącznie z nimi.

Podczas gdy Raphael, Michelangelo i Leonardo starają się zatrzymać maszyny, O'Neil i Donatello wymyślają sposoby na wyłączenie ich - komputer z powodu uruchomienia dźwigni przestał reagować na komendy. Niemal w ostatniej chwili domyślają się, iż Mousery działają na fale radiowe, zatem wystarczy wyłączyć zasilanie, by sygnały te przestały być wysyłane. Udaje im się to w ostatniej chwili - roboty właśnie przegryzały się przez ściany.

Po odnalezieniu Raphaela, żółwie dzwonią do April, żeby poprosić ją o znalezienie im tymczasowego, nowego lokalu. Szatynka zjawia się w vanie już niedługo później. Po zapoznaniu się z nowymi faktami próbuje zawieźć żółwie do swojego apartamentu, aczkolwiek plany krzyżuje jej policja, która pomyliła jej auto z identycznym pojazdem biorącym parędziesiąt minut wcześniej udział w rabunku. Z racji mutantów na pokładzie, kobieta nie mogła się zatrzymać, zatem starała się uciec.

Po zgubieniu pościgu O'Neil pozwala się nastolatkom rozgościć w swoim mieszkaniu. Chłopcy bardzo szybko zapadają w sen, więc kobieta przykrywa ich kocami i pozwala w spokoju odpocząć.

April odwiedza żółwie na piętrze, aby pokazać im swój nowy strój. Gdy jednak zauważa, iż ci są pobici, od razu zaczyna się martwić i wypytywać o to, co się stało. Usłyszawszy o budynku TCRI oraz planie infiltracji, koniecznie chce iść wraz z mutantami, aczkolwiek ci jej na to nie pozwalają ze względów bezpieczeństwa.

Ciekawostki Edytuj

  • Kobieta posiada vana.
  • Bardzo łatwo doprowadzić ją do płaczu.